Licznik odwiedzin

Start Certyfikat Zarządzania Jakością ISO
Karta Usług

WYPOŻYCZANIE I UDOSTĘPNIANIE ZBIORÓW BIBLIOTECZNYCH

Więcej…
 
Mapa Procesów

Załącznik nr 5 do Ksiegi Jakości GBP  Lesznowoli

Więcej…
 
Karta Celów GBP w Lesznowoli

Karta Celów Gminnej Biblioteki Publicznej w Lesznowoli na rok 2011-2013

Więcej…
 
POLITYKA JAKOŚCI Gminnej Biblioteki Publicznej w Lesznowoli na lata 2011 - 2015

Dla skutecznej realizacji postawionego zadania Gminnej Biblioteki Publicznej opracowaliśmy wdrożyliśmy i utrzymujemy System Zarządzania Jakością. Dążymy do tego. aby doskonalenie funkcjonowania Biblioteki było naszym stałym kierunkiem działań. Deklarujemy, że dokładamy należytej staranności. aby realizowane przez Bibliotekę cele i zadania były prowadzone zgodnie z prawem i wymogami stawianymi instytucjom kultury. jaką jest Biblioteka oraz oczekiwaniami naszych interesantów.

Więcej…
 
POLITYKA JAKOŚCI Gminnej Biblioteki Publicznej w Lesznowoli na lata 2008 - 2010

Podstawowym zadaniem Gminnej Biblioteki Publicznej w Lesznowoli w zakresie dostępu do książki i informacji jest zaspokajanie zbiorowych potrzeb społeczności lokalnej. poprzez zapewnienie jak najwyższego standardu obsługi mieszkańców korzystających Z usług biblioteki zgodnie z Polityką Jakości ISO.

Więcej…
 
«pierwszapoprzednia12następnaostatnia»

Strona 1 z 2

Joomla templates, wordpress hosting.